Klacht Bike Totaal: Belofte maakt schuld!

CMAS!88

Bike Totaal Thijs Brand heeft veel medewerkers in dienst die misschien eens aan hun pensioen moeten gaan denken. Klantvriendelijkheid is ver te zoeken, wanneer je belt laten ze je niet uitpraten en kwekken dwars door je heen!

Ik ben helaas slachtoffer van een fietsendiefstal. Netjes dezelfde avond nog aangifte gedaan en de dag daarna naar de winkel gebeld. ,,Mevrouw, wanneer u komt met alle papieren kunt u hier gelijk weer wegrijden op een andere fiets".
Dit ging mij al iets te gemakkelijk. De volgende dag proces verbaal opgehaald bij de Politie en weer naar de winkel gebeld. ,,Mevrouw, we moeten de fiets eerst nog klaar maken en om dat nou met spoed te doen, komt u maar met de auto". Zo gezegd, zo gedaan. Papieren zijn opgestuurd naar de verzekering en Thijs Brand zou er nog achteraan bellen zodat ik dan toch echt de volgende dag de fiets kon halen. Zaterdagochtend gebeld ,,Mevrouw, de aanvraag staat in behandeling en de verzekering is vandaag dicht en wij zijn maandag dicht. Dinsdag bellen we!". Nou het is nu dinsdag! Ik heb ondertussen 3x zelf gebeld want terugbellen is een vrij lastig woord. Iedere medewerker die je spreekt zegt wat anders en ik zit nog steeds zonder fiets of enige duidelijkheid over wanneer ik een fiets kan verwachten.

Daarbij krijg ik naar mijn hoofd geslingerd dat ze mij geen beloftes meer doen want daar worden ze alleen maar op afgerekend. Even serieus!!! Wanneer je de beloftes nakomt, kan men je er ook niet op afrekenen. Ik vraag alleen maar om duidelijkheid maar niets van dit wordt geboden!

Duidelijk communiceren over wanneer ik mijn fiets kan verwachten en een beetje adequater handelen.

Wij vinden dat Bike Totaal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bike Totaal?