Klacht Bike Totaal: Regelmatig gebroken spaken in achterwiel.

S. Schaap

Op 06-06-2015 kocht ik bij Bike Totaal Witjes in Groessen een E-bike Sparta Ion RX. tijdens de garantie periode braken er regelmatig spaken in het achterwiel. na een hoop geharrewar tussen mij, de verkoper en Sparta,. werd er Sparta een nieuwe velg geleverd en door de verkoper "uit coulance" opnieuw gespaakt. Toch bleef dit euvel regelmatig voorkomen. Nu in mei 2019 braken tijdens mijn vakantie weer 4 spaken. De Bike Totaal dealer in Elburg heeft dit verholpen voor €32 en vertelde mij, dat de spaken verkeerd gezet waren waardoor zij regelmatig kunnen breken. Volgens de verkoper is dit onzin. Sparta ingeschakeld, doch ze delen mij mee niet te onderhandelen met particulieren. De verkoper is verantwoordelijk voor het leveren van een deugdelijk product. Volgens de verkoper moet het achterwiel opnieuw gespaakt worden en moeten een aantal nippels (13) vervangen worden. De prijs hiervan is €126. Dergelijke gebreken hoef je bij de deugdelijk product niet de verwachten binnen deze termijn.

Vergoeden van de gemaakt onkosten van €32 en €126

Wij vinden dat Bike Totaal hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bike Totaal?