Klacht BikeDepot: Bestelde fiets (30/07) nooit geleverd, geld weg.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 279539
Gebruiker
Sandra_W
Datum
1 reactie

Details

De klacht

30/07 een fiets besteld, betaald, maar nooit geleverd gekregen. Benadert door Kassa voor een item, omdat er een bulk klachten is geadresseerd aan Bikedepot. In de uitzending reageerde Bikedepot schriftelijk. Ze konden het aantal bestellingen niet aan, maar zullen elke klacht met zorg behandelen en ieders geld terug storten. Ik word al maanden aan het lijntje gehouden en heb meermaals de belofte gehad mijn geld terug gestort te krijgen. Afgelopen week nog, 2x! Nog steeds geen geld retour. Ik ga vanmiddag aangifte doen en heb dit ook bij Bikedepot kenbaar gemaakt. Ruim 3 maanden verder zijn we.

De oplossing

Geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BikeDepot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Sandra_W
    Datum
    Wel opvallend dat de site nog niet uit de lucht is..

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sandra_W
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BikeDepot?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen