Opgelost door BikeDepot: BikeDepot komt zijn afspraken niet na.

sad Opgelost

Hallo Klachtenkompas,
Ik wil een klacht indienen tegen de webshop BikeDepot.nl.
Op zondag 8 oktober j.l. had ik een fiets besteld t.w.v. €249,-.
Dit bedrag moest meteen betaald worden en als je voor 17.00 uur had besteld dan zou de fiets de volgende dag geleverd worden, in mijn geval zou dat dinsdag 10 oktober zijn.
Omdat ik niets had gehoord besloot ik om contact te zoeken per email op woensdag 11 oktober.
Ik kreeg op donderdag 12 oktober een bericht terug met de mededeling dat de bestelling in behandeling genomen zou worden en ik zou een bericht terug krijgen met meer duidelijkheid hierover.
Op zaterdag 14 oktober heeft mijn man telefonisch contact gezocht met BikeDepot. Hij kreeg iemand van een algemene telefooncentrale aan de lijn en deze persoon zou onze vraag doorsturen naar BikeDepot en verzekerde ons dat we tussen 18.00 uur en 20.00 uur dezelfde dag nog terug gebeld zouden worden. Dit is helaas niet gebeurd.
Op dinsdag 17 oktober om 9.20 uur heb ik nogmaals per email gevraagd wanneer de fiets geleverd gaat worden en als ik vandaag geen antwoord zou krijgen, eiste ik mijn geld terug ( ze waren immers pas vanaf 11.00 uur telefonisch bereikbaar ). Binnen 25 minuten werd er echter al gereageerd met de bevestiging dat mijn mail in goede orde ontvangen was, dat ze mijn vraag vandaag in behandeling nemen en ik zou over de gang van zaken teruggekoppeld worden.
Om 12.45 uur had ik nogmaal telefonisch contact opgenomen, in eerste instantie kreeg ik iemand aan de telefoon die niet van BikeDepot was en ook niet van dit bedrijf af wist. Volgens haar had ik het verkeerde nummer gebeld, terwijl ik hetzelfde nummer had gebeld.
Gelijk daarna nog een keer gebeld en toen kreeg ik iemand aan de lijn die wel voor BikeDepot werkte. Hij zou er achteraan gaan en ik zou terug gebeld worden. Toen ik vertelde dat ik het niet vertrouwde (nadat ik rond had gekeken op internet en zag dat BikeDepot bij Kassa op tv was geweest ivm oplichtingspraktijken) en dat ik nu echt duidelijkheid wilde hebben, zei de man aan de telefoon dat er geen sprake van oplichting was en hij zou spoed bij het bericht zetten. Ik kon vandaag tussen 17.00 uur en 20.00 gebeld worden.
Tevens had ik erbij vermeld dat als ik niets zou horen dat ik een klacht zou indienen. Ik heb vandaag niets meer gehoord dus bij deze dien ik een klacht in tegen BikeDepot.

Geld terug

Wij vinden dat BikeDepot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

KDekker
    Tot op heden helaas nog niets gehoord van de heer Dzenan Merdanovic.
    Ik hoop nog steeds op een snelle oplossing.

KDekker
Een andere fiets die goedkoper is en van mindere kwaliteit. Daar neem ik geen genoegen mee en nu gevraagd om mijn geld terug te storten. Mr nam pas contact met mij op nadat ik hem had laten weten dat er een aangift tegen hem gedaan is bij de politie. dd 06-12-2017; Na veel emailverkeer en telefoontjes eindelijk het geld terug gekregen. Mensen bestel niet bjj BikeDepot!!!!

Ook een klacht indienen over BikeDepot?