Klacht BikeDepot: fiets wordt niet geleverd

Klachtnummer
# 279056
Gebruiker
lyannebuys
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 2 oktober had ik een fiets besteld voor mijn jarige man.(bestelnr 6717). Via een mail kregen we onderstaande bevestiging.

Uw bestelling is ontvangen en is nu in behandeling. Ter referentie worden hieronder uw bestelgegevens getoond:

Bestelling #6717
Product Aantal Prijs
Spirit Omafiets Basic Mat-Zwart 2017
1 €179,00
Subtotaal: €179,00
Verzending: Gratis verzending
Betaalmethode: iDEAL
Totaal: €179,00
Klantgegevens
E-mail: .................................
Tel: ........................................
Factuuradres
.....................

....................
.....................
Verzendadres

..........................
..........................
.........................
Bikedepot – Powered by WooCommerce

Via de site gaven ze aan, "voor 17:00 uur besteld de volgende dag in huis". Helaas de volgende dag geen fiets te bekennen. Hierna hebben we regelmatig gebeld, maar kregen bikedepot niet te pakken. Wel kregen we een bedrijf aan de lijn die aangaf hun telefoontjes te regelen. We kregen te horen dat ze onze klacht zouden doorgeven aan Bikedepot. Helaas is daar nooit een positieve actie uit voortgekomen.

Ook hebben we meerdere malen gemaild met de vraag wanneer de fiets bezorgd zou gaan worden. Je krijgt dan een mail waarin ze vragen of wij het goed vinden dat de fiets op een bepaalde dag geleverd wordt....... Wanneer ik daarop reageert, blijft het weer stil.

Uiteindelijk gemaild dat we ons geld terug wilden. Helaas hebben wij op heden geen fiets of geld terug gekregen.

De oplossing

geld terug

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BikeDepot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    lyannebuys
    Datum

Ook een klacht indienen over BikeDepot?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen