Klacht BikeDepot: Niet nakomen van afspraken

Klachtnummer
# 278159
Gebruiker
Janssen81
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In mei heb ik voor mijn dochter online een fiets besteld en betaald, al snel kreeg ik bericht dat de fiets niet te leveren was. Het geld zou teruggestort worden. Tot op heden niets ontvangen en op de mails wordt niet meer gereageerd en de telefoon niet opgenomen. Ordernummer 5205

De oplossing

Ik zou graag mijn geld terug willen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BikeDepot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over BikeDepot?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen