Klacht BikeDepot: Niets nakomen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 280408
Gebruiker
JD1995
Datum
0 reacties

Details

De klacht

17 okt. Een fiets besteld en netjes betaald via sisow?
Natuurlijk niks ontvangen! Ook niet na meerdere malen gebeld te hebben en zogenaamde afspraken gemaakt te hebben. Ik heb 4x geroepen dat ik me geld terug wou en uiteraard kreeg ik ineens een email over de bezorg dagen met een bestelbevestiging! De bezorgdatum is nu al voorbij, had bikedepot gebeld waar die bleef en hij zag dat ik geen track&trace had dus hij zou de leverancier bellen en mij terug bellen. NIET GEBEURD! dus heb zelf alle leveranciers afgebeld of misschien mijn fiets al bij hun was. Je raad het natuurlijk wel, helemaal niets.
Morgen gaat mijn laatste telefoontje naar Bikedepot!

De oplossing

Morgen z.s.m. in actie, anders geld terug en zelfde dag nog een aangifte!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BikeDepot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
JD1995
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over BikeDepot?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen