Opgelost door BikeDepot: Oplichting

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 265781
Gebruiker
MaddyS
Datum
2 reacties

Details

Klacht


Bij bikdepot op maandag 19 juni 2017 een fietsmand besteld en via Ideal betaald. Ik heb niks meer vernomen en geen fietsmand gekregen.
Op de zeker 6 mails die ik heb verzonden wordt niet gereageerd en het telefoonnummer dat op de site staat wordt niet opgenomen.

Gewenste oplossing

Mijn geld terug, zijnde 21,50 zodat ik voor de verjaardag van mijn nichtje alsnog ergens anders een mand kan kopen.
Geboden oplossing
Geld retour ontvangen. Wel erg jammer dat het op deze manier moest want er zijn nog veel meer gedupeerden en vraag me af of die ook zijn geholpen zinder klachtenkompas.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BikeDepot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Bikedepot
    Datum
    Geld is inmiddels al teruggeboekt en staat vandaag op uw rekening bijgeschreven.
  2. Auteur
    MaddyS
    Datum
    Fijn, het staat op mijn tekening. Jammer dat ik zoveel uit de kast moest trekken om dit voor elkaar te krijgen. Ik hoop dat andere klanten zonder dat ze dit doen ook gehoord worden

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over BikeDepot?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen