Opgelost door BikeDepot: Oplichting

content Opgelost
MaddyS

Bij bikdepot op maandag 19 juni 2017 een fietsmand besteld en via Ideal betaald. Ik heb niks meer vernomen en geen fietsmand gekregen.
Op de zeker 6 mails die ik heb verzonden wordt niet gereageerd en het telefoonnummer dat op de site staat wordt niet opgenomen.

Mijn geld terug, zijnde 21,50 zodat ik voor de verjaardag van mijn nichtje alsnog ergens anders een mand kan kopen.
Geld retour ontvangen. Wel erg jammer dat het op deze manier moest want er zijn nog veel meer gedupeerden en vraag me af of die ook zijn geholpen zinder klachtenkompas.

Wij vinden dat BikeDepot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Bikedepot
    Geld is inmiddels al teruggeboekt en staat vandaag op uw rekening bijgeschreven.
    MaddyS
    Fijn, het staat op mijn tekening. Jammer dat ik zoveel uit de kast moest trekken om dit voor elkaar te krijgen. Ik hoop dat andere klanten zonder dat ze dit doen ook gehoord worden

Ook een klacht indienen over BikeDepot?