Opgelost door BikeDepot: slecht, zo ga je niet met klanten om...

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 266627
Gebruiker
CpjB
Datum
2 reacties

Details

De klacht

na 5 weken nog steeds geen geld retour!
geen reactie op mail, telefoon nemen ze niet op!
lijkt nergens op!!!

De oplossing

Geld retour

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BikeDepot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    CpjB
    Datum
    4 juni fiets besteld voor Mn dochter en netjes via iDeal betaald.
    Fiets was niet leverbaar, kreeg een link met een alternatief. Na gemeld te hebben dat we die fiets niet wilden graag het geld terug storten. (€275,-)
    Op mail reageren ze niet en telefoon nemen ze niet op, lijkt nergens op!
  2. Auteur
    CpjB
    Datum
    Eindelijk geld terug.......
    Nooit meer bikedepot...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
CpjB
Datum
Uiteindelijke oplossing
geld terug na heeeeel lang wachten en mailen
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over BikeDepot?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen