Klacht BikeDepot: Slechte levering en slechte communicatie

WillekeErik

Op 19 juli heb ik een meisjesfiets besteld bij Bikedepot.nl voor de verjaardag van mijn dochter die 24 juli jarig was. Deze fiets werd echter niet geleverd de volgende dag, ondanks dat er op de site vermeld wordt dat 95% de volgende werkdag geleverd wordt. Verschillende telefoontjes gepleegd geen reactie.
Op 22 juli ene Jeroen gesproken, die melde dat de foto's verouderd waren en dat ze nieuwe modellen hebben. Hij stuurde mij een link naar mijn emailadres met de nieuwe modellen waaruit ik kon kiezen. Dit heb ik direct gedaan. Op de vraag wanneer de fiets dan geleverd zou worden, zei hij dat de fiets 25 juli zou komen. Tot op heden nog niets geleverd zien worden. Ook geen reactie gekregen op mailcontact. Nu weer verschillende keren gebeld, maar geen reactie. Heb het idee dat het bedrijf leveringsproblemen heeft op dat het oplichterij is. Heb nu mijn rechtsbijstand ingeschakelt en overweeg aangifte te doen van oplichting.

Geld terug

Wij vinden dat BikeDepot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

WillekeErik
    Eindelijk Bikedepot aan de telefoon gekregen, gevraagd of ze het geld terug willen storten. Dit zou 3-5 werkdagen duren. Wacht het nu rustig af.
    WillekeErik
    Nu 8 werkdagen en nog steeds geen geld teruggestort gekregen.
    WillekeErik
    Nog steeds geen contact kunnen leggen met Bikedepot. Klacht ligt bij ons rechtsbijstandverzekering.
    BikeDepot
    Mag ik uw bestelnummer?
    5936
    WillekeErik
    Op heden nog steeds geen reactie van bikedepot.
    Dus ook nog geen terugbetaling ontvangen.
    WillekeErik
    Nog steeds geen reactie, ondanks klacht aan gegeven
    WillekeErik
    Nog steeds geen respons van Bikedepot
    WillekeErik
    Tot op heden nog geen respons

Ook een klacht indienen over BikeDepot?