Klacht BikeDepot: uitblijven levering fiets, retoursbetaling of enige reactie

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 271642
Gebruiker
Bas.a.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

9 juli jl een fiets gekocht (en afgerekend), 19 juli bestelling geannuleerd door uitblijven van reactie en/of levering fiets. Sindsdien iedere week contact gezocht over uitblijven van retoursbetaling, zonder enig resultaat. 21 augustus aangifte gedaan bij politie en ook dit gecommuniceerd naar BikeDepot. Zelfs dit heeft niet geleid tot enige (re)actie.

De oplossing

voldoen retourbetaling

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BikeDepot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Bas.a.
    Datum
    ik begrijp dat ook deze poging om van BikeDepot een (re)actie te krijgen moeilijk is

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Bas.a.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over BikeDepot?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen