Klacht BikeDepot: Wel betaald, niet geleverd en geen normale communicatie mogelijk.

Klachtnummer
# 267130
Gebruiker
RogerCoopmans
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb een fiets besteld en betaald. De fiets wordt niet geleverd en er wordt niet gecommuniceerd.

De oplossing

Ofwel de fiets wordt direct geleverd of mijn betaling wordt direct teruggestort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BikeDepot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    RogerCoopmans
    Datum
    Ik heb nog niets gehoord van bikedepot, ze reageren totaal niet meer op mijn mail of berichten en nemen de telefoon niet op. Politie geeft mij het advies aangifte te doen van internetoplichting en het te melden bij fraudehelpdesk.nl. Dat ga ik nu maar doen.
  2. Auteur
    BikeDepot
    Datum
    Geld is teruggestort.
  3. Auteur
    RogerCoopmans
    Datum
    Geld is teruggestort, maar pas nadat aangifte is gedaan van internetoplichting.

Ook een klacht indienen over BikeDepot?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen