Opgelost door BikeDepot: Wel betaalde, niet geleverde fiets (november 2017)

sad Opgelost
Liegr

U heeft onze gegevens... waar blijft de in oktober 2017 bestelde en betaalde fiets? Onvoorstelbaar dat u uzelf nog recht in de spiegel aan kunt kijken! Het regent klachten; allemaal gedupeerden. Wel betaald, niet leveren! Pure oplichterij. Ik zal elk medium aangrijpen om dit bekend te maken en ik hoop dat u aangepakt gaat worden.

Fam. Liezen en Van Dijk.

Geld terug! Uiteraard! En wel per omgaande.

Wij vinden dat BikeDepot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Liegr
    En wederom geen taal of teken van BikeDepot!! Niet te geloven dat dit onbestraft kan blijven.
    Liegr
    Ik wacht en wacht en wacht...
    Wie heeft de oplossing voor dit probleem? Actie beginnen en massaal aangifte doen? Of met z'n allen langs om onze niet geleverde fietsen op te gaan halen?
    Halllllooooo?

gebed zonder einde
    Liegr
    Dit werkt echt fantastisch. Not!
    We wachten en wachten en wachten... Maar geven niet op!
    Liegr

tik tak tik tak... heb niet het gevoel dat deze site ook maar enig nut en functie heeft.

En zo kunnen dit soort oplichters ongestraft hun gang blijven gaan.
    We wachten nog steeds...
    Liegr
    Net zo lang de boel frustreren tot mensen opgeven... Ik word er alleen maar strijdbaarder van... Mijn ruim 70-jarige vader heeft van zijn zuurverdiende krantengeld een fiets van 200 euro gekocht bij BikeDepot, maar deze is nooit geleverd. Hij wacht nu al bijna een half jaar. Schandalig!
    Liegr
    Tot onze zeer zeer grote verbazing net een mail ontvangen, dat het bedrag teruggestort is. Eerst zien dan geloven, maar als het echt zo is, dan is mijn vader uiteraad heel blij. Maar blijft dat het belachelijk is hoe de gang van zaken is en dat zaken zo lang duren. Ik laat de klacht nog even open staan en zal het sluiten als het geld daadwerkelijke bijgeschreven is.
    Liegr
    Het geld is binnen. Hè, hè... Blijft een slechte zaak, maar dat het geld teruggestort is, is voor mijn oude vader heel fijn. Voor hem is 220 euro serieus geld. Voor ons 1x maar nooit weer een fiets kopen bij BikeDepot. Maar dank voor het uiteindelijk toch oplossen!

Liegr
Het geld voor de niet geleverde fiets is teruggestort. Zie de 2 laatste berichten.

Ook een klacht indienen over BikeDepot?