Opgelost door BikeDepot: Wel betaalde, niet geleverde fiets (november 2017)

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 296564
Gebruiker
Liegr
Datum
9 reacties

Details

De klacht

U heeft onze gegevens... waar blijft de in oktober 2017 bestelde en betaalde fiets? Onvoorstelbaar dat u uzelf nog recht in de spiegel aan kunt kijken! Het regent klachten; allemaal gedupeerden. Wel betaald, niet leveren! Pure oplichterij. Ik zal elk medium aangrijpen om dit bekend te maken en ik hoop dat u aangepakt gaat worden.

Fam. Liezen en Van Dijk.

De oplossing

Geld terug! Uiteraard! En wel per omgaande.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BikeDepot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

9 reacties

  1. Auteur
    Liegr
    Datum
    En wederom geen taal of teken van BikeDepot!! Niet te geloven dat dit onbestraft kan blijven.
  2. Auteur
    Liegr
    Datum
    Ik wacht en wacht en wacht...
    Wie heeft de oplossing voor dit probleem? Actie beginnen en massaal aangifte doen? Of met z'n allen langs om onze niet geleverde fietsen op te gaan halen?
  3. Auteur
    Liegr
    Datum
    Halllllooooo?

    gebed zonder einde
  4. Auteur
    Liegr
    Datum
    Dit werkt echt fantastisch. Not!
    We wachten en wachten en wachten... Maar geven niet op!
  5. Auteur
    Liegr
    Datum

    tik tak tik tak... heb niet het gevoel dat deze site ook maar enig nut en functie heeft.

    En zo kunnen dit soort oplichters ongestraft hun gang blijven gaan.
  6. Auteur
    Liegr
    Datum
    We wachten nog steeds...
  7. Auteur
    Liegr
    Datum
    Net zo lang de boel frustreren tot mensen opgeven... Ik word er alleen maar strijdbaarder van... Mijn ruim 70-jarige vader heeft van zijn zuurverdiende krantengeld een fiets van 200 euro gekocht bij BikeDepot, maar deze is nooit geleverd. Hij wacht nu al bijna een half jaar. Schandalig!
  8. Auteur
    Liegr
    Datum
    Tot onze zeer zeer grote verbazing net een mail ontvangen, dat het bedrag teruggestort is. Eerst zien dan geloven, maar als het echt zo is, dan is mijn vader uiteraad heel blij. Maar blijft dat het belachelijk is hoe de gang van zaken is en dat zaken zo lang duren. Ik laat de klacht nog even open staan en zal het sluiten als het geld daadwerkelijke bijgeschreven is.
  9. Auteur
    Liegr
    Datum
    Het geld is binnen. Hè, hè... Blijft een slechte zaak, maar dat het geld teruggestort is, is voor mijn oude vader heel fijn. Voor hem is 220 euro serieus geld. Voor ons 1x maar nooit weer een fiets kopen bij BikeDepot. Maar dank voor het uiteindelijk toch oplossen!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Liegr
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het geld voor de niet geleverde fiets is teruggestort. Zie de 2 laatste berichten.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over BikeDepot?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen