Wij vinden dat BikeDepot hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door BikeDepot: Wel betaalde, niet geleverde fiets (november 2017)
Details
De klacht
U heeft onze gegevens... waar blijft de in oktober 2017 bestelde en betaalde fiets? Onvoorstelbaar dat u uzelf nog recht in de spiegel aan kunt kijken! Het regent klachten; allemaal gedupeerden. Wel betaald, niet leveren! Pure oplichterij. Ik zal elk medium aangrijpen om dit bekend te maken en ik hoop dat u aangepakt gaat worden.Fam. Liezen en Van Dijk.
De oplossing
Geld terug! Uiteraard! En wel per omgaande.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.