Opgelost door BIKEINN: artikel niet geleverd

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 462529
Gebruiker
jacko
Datum
0 reacties

Details

De klacht

artikel 17863220 is volgens koerier spring GDS op 9-7-2020 om 17:09 geleverd maar ik heb niets ontvangen volgens koerier moet ik contact op nemen met de leverancier maar als ik wil inloggen lukt dat niet en telefoon nr is niet in gebruik

De oplossing

het artikel alsnog leveren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat BIKEINN hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jacko
Datum
Uiteindelijke oplossing
de koerier had het niet thuis briefje niet goed in de brievenbus gedaan en ik was ook thuis op het afgeleverde tijdstip, ook de reviews van Bikeinn zijn niet echt positief bij niet afgeleverde producten vandaar mijn klacht. achteraf had de koerier de producten bij mijn buren afgegeven het was dus een misverstand
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over BIKEINN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen