Klacht Bikeparts247.nl: 2 producten bestel en maar 1 geleverd! Klantenservice geen reactie!

Freek

Beste medewerkers,

Ik heb op woensdag 4 november 2015 een bestelling gedaan van de volgende goederen: Batavus bat koplamp trelock hal ndy kb grijs en Koplamp axa sprint led ba

Op maandag 9 november 2015 werd via citymail en DHL het pakketje bezorgd op mijn adres echter in het pakketje zat alleen de “Koplamp axa sprint led ba”
De Batavus koplamp was niet meegeleverd!

Ik heb vervolgens via het emailadres info@bikeparts247.nl contact gezocht met het bedrijf. Echter geen reactie of bevestiging van ontvangst van de email. Ik heb daarna tevens via de website een contact formulier ingevuld zonder reactie of bevestiging.

Het telefoonnummer van de klantenservice evenals het adres is gelijk aan dat van het bedrijf www.seeyourheartbeat.com namelijk:
Boegbeeld 11, 3863 VE Nijkerk
0338442244 b.g.g 0854010182

Telefoonnummer gebeld en inderdaad van seeyourheartbeat. Geen medewerker maar voicemail. Ingesproken maar geen reactie.

Batavus lamp alsnog leveren of geld retour.

Bikeparts247.nl
    Beste Freek, 9/11 heeft u een deellevering ontvangen en 27/11 ook mvg Jan

Ook een klacht indienen over Bikeparts247.nl?