Klacht Bikeparts247.nl: Bestelling na 3 1/2 week nog niet geleverd.

Klachtnummer
# 291219
Gebruiker
Fietsliefhebber
Datum
1 reactie

Details

De klacht

6 januari 2018 een onderdeel besteld. Na een week nog niets ontvangen. Uiteindelijk 16-1-2018 een pakketje geleverd gekregen. Echter het verkeerde onderdeel. Na veel pogingen eindelijk iemand aan de telefoon gekregen. Nieuw onderdeel zou alsnog worden opgestuurd. Op 22 januari heeft de Gerritsen een mail gestuurd dat het nieuwe onderdeel 23-1 zou worden verstuurd. Heden 30 januari 2018 echter nog steeds het bestelde onderdeel niet ontvangen. Ik heb dit gelukkig nog nooit eerder meegemaakt. Ik was zo naïef geweest om niet eerst de beoordelingen van deze webshop te bekijken. Anders had ik hier geen bestelling geplaatst. Of dit is een heel slechte webshop of er is sprake van het moedwillig bedonderen van klanten.

De oplossing

Ik wens alsnog per omgaande het juiste onderdeel te ontvangen. Mijn Ordernummer 1100001270

1 reactie

  1. Auteur
    Fietsliefhebber
    Datum
    Uiteindelijk het bestelde onderdeel gekregen.

Ook een klacht indienen over Bikeparts247.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen