Klacht Bikester.nl : Bestelling van Bikster na betaling nooit ontvangen

Klachtnummer
# 382321
Gebruiker
Gebruiker1548540704
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op donderdag 18-07 jl. heb ik een bestelling geplaatst bij Bikester welke ik met mijn creditcard heb betaald.
Dinsdag 23-07 heb ik een mail ontvangen van Bikester dat mijn pakket onderweg is met daarin een track and trace. Via de website heb ik een vraag gesteld voor de niet werkende track and trace waarna ik op woensdag 24-07 een mail krijg met excuses van Bikster dat het door de drukte en tekort aan mankracht het pakket pas vandaag zal worden verzonden. Teruggemaild met bekendmaking dat ik mijn bestelling wellicht wil annuleren mocht het niet snel komen. Hierop op maandag 29-07 antwoord gehad met uitleg dat het pakket is verzonden en ik het pas kan annuleren en retour kan sturen wanneer ik dit heb ontvangen.

Vrijdag 02-08 telefonisch contact gehad met een medewerker van DPD (koeriersdienst). Zij vertelde mij dat er enkel een verzendlabel is aangemaakt maar daar nooit een pakket is ontvangen om vervolgens naar mij op te sturen.
Nu krijg ik geen ander antwoord van Bikester dan dat het pakket is verzonden en bij DPD krijg ik te horen dat daar nooit iets is ontvangen behalve een verzendlabel.

Ik krijg niemand te pakken bij Bikester aangezien en geen werkend telefoonnummer is.

Wat kan ik doen in dit geval?

De oplossing

Ik hoop dat u achterhalen waar mijn pakket is en of ik dit nog ga ontvangen?

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bikester.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bikester.nl ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen