Opgelost door Bikester.nl : Bikester.nl heeft onvolledig geleverd, is onbereikbaar en reageert niet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 315451
Gebruiker
Scholten
Datum
0 reacties

Details

Klacht


Ik heb twee fietsen besteld en betaald bij Bikester.nl. Bikester heeft de betaling ontvangen en een fiets geleverd. De tweede fiets is niet geleverd. De track en trace geeft geen duidelijkheid, zie bijlage.

Ik probeer ze al 4 dagen te bellen maar er kan geen gesprek tot stand worden gebracht. Ik heb twee keer een contactformulier verstuurd om te vragen wanneer ik mijn bestelling krijg, maar ik heb geen reactie gekregen (ook geen e-mail bevestiging van de invulgegevens van het contactformulier).

Bikester.nl is onbereikbaar en ik heb de helft van mijn bestelling niet ontvangen.

Gewenste oplossing

Snelle levering van de fiets. Duidelijkheid.
Geboden oplossing
Fiets is geleverd.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bikester.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Bikester.nl ?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen