Klacht Bikestudio.nl: Retour levering en geld terug

Lisanne

Geachte heer/ mevrouw,
Ik heb een windscherm bij u besteld welke het verkeerde type was. Ik heb daarop telefonisch en per mail proberen contact met proberen op te nemen om hem te ruilen. Ik kreeg echter geen reactie en nadat ik het nog enkele malen heb geprobeerd kreeg ik te horen het windscherm op te sturen en dan zou ik mijn geld terug krijgen. Ik wilde echter hem ruilen voor een duurder scherm (in uw voordeel dus).
Ik kreeg echter niet mijn geld terug, maar het windscherm. Deze werd niet geaccepteerd door u en is retour naar mij gezonden. Wat bleek.., het bedrijf is verhuisd. Ten eerste vind ik het vreemd dat bij eerste levering geen schrijven hierover bij pakket zat ivm eventueel ruilen, maar ik heb voor ruiling al €6,75 betaald en zou dit nu nog een keer moeten betalen. De fout ligt echter niet bij mij vind ik. Ik weer een email gestuurd en weer geen reactie.
Ik wil nog steeds het scherm retourneren en mijn geld terug. Graag uw reactie hoe.
Mvg, Lisanne Verboom

Ik wil graag kosteloos het windscherm retour zenden (al eerder €6,75 betaald) en de aankoopwaarde van scherm terug krijgen

Wij vinden dat Bikestudio.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bikestudio.nl?