Klacht Bikez-store.com: Oplichting

Klachtnummer
# 521856
Gebruiker
Lya
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 19 januari een bestelling geplaatst en kan het niet traceren.
Vandaag ook weer een andere bestelling geplaatst en heb geprobeerd te bellen maar het nummer is niet in gebruik.
Dus ik moet 2 bestellingen krijgen. Dit lijkt op een oplichting.
Hopelijk krijg ik ze nog geleverd. Anders mijn geld terug.

De oplossing

Mijn bestelling leveren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Bikez-store.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Bikez-store.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen