Klacht Bikinivoordeel.nl: Geen levering, slechte service!

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 370078
Gebruiker
Selina
Datum
0 reacties

Details

De klacht

5 mei een bestelling geplaatst en nog steeds niet binnen. Amy Groeneweg heeft mij per mail te woord gestaan en zou 25 mei een onderzoek opstarten. Binnen 3 dagen zou ik horen het zou zitten, geen antwoord en nog steeds geen geld terug. Ik ben uiterst teleurgesteld in de service en raad niemand dan ook deze website aan. Na wat research zie ik dat Amy Groeneweg meerdere bedrijvem en klachten heeft. Ik zou graag mijn geld snel terug ontvangen.

De oplossing

Geld DIRECT terug!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Selina
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mijn geld zou worden teruggestort, maar na 10 dagen is er nog geen actie ondernomen helaas.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Bikinivoordeel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen