Klacht Bikinivoordeel.nl: Niks ontvangen,oplichterij

LisavRooij

Ruim 2 maanden geleden 2 bikini's besteld.
Niks ontvangen, paar keer gemaild steeds mooie praatjes maar er gebeurt niks.

Mijn geld terug storten op mijn rekening.

Beste,
    Zou ik de situatie even mogen weten? Dan ga ik je zo goed mogelijk proberen te helpen. Excuses voor het ongemak!
    Hallo,
    Dit situatie is dat ik in juni 2 bikini's besteld heb. Ik heb tot op heden nog niks ontvangen. Heb een paar keer gemaild. Ik krijg alleen maar loze beloftes zonder daden. Ik heb een sterk voormoeden dat het oplichterij is. Dat blijk ook wel uit de vele klachten die ik hier lees.
    Beste,
    Dit is natuurlijk erg vervelend. Zou je even kunnen checken of het afleveradres klopt? We sturen je graag een nieuwe bestelling op. Hoor graag van je of je dit een passende oplossing vindt.
    Hallo,
    Het adres klopt gewoon. Heb al ruim 1.5 maand contact met jullie via de mail. Mooie praatjes maar er gebeurt niks. De bikini's zijn nu al ruim 2 maanden "onderweg"....... Ik geloof er echt niks meer van.
    Beste,
    Dit is begrijpelijk. Vindt je het een passende oplossing, wanneer we je een nieuwe bestelling opsturen? Hoor het graag. Excuses voor het ongemak.
    LisavRooij
    Dit hebben jullie een maand gelden ook al beloofd. Heb nog steeds niks ontvangen.
    Beste,
    Bedankt voor je reactie. Door de afnemende drukte zouden we sneller en betrouwbaarder kunnen leveren. Hoor graag van je of je dit een passende oplossing vindt.
    Fijne avond!
    LisavRooij
    Aangezien de zomer al voorbij is en ik ze niet meer nodig heb. Wil ik graag mijn geld terug.

LisavRooij
Mooie praatjes, maar geen actie

Ook een klacht indienen over Bikinivoordeel.nl?