Klacht Bikinivoordeel.nl: Niks ontvangen,oplichterij

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 386625
Gebruiker
LisavRooij
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Ruim 2 maanden geleden 2 bikini's besteld.
Niks ontvangen, paar keer gemaild steeds mooie praatjes maar er gebeurt niks.

De oplossing

Mijn geld terug storten op mijn rekening.

8 reacties

  1. Auteur
    Bikinivoordeel.nl
    Datum
    Beste,
    Zou ik de situatie even mogen weten? Dan ga ik je zo goed mogelijk proberen te helpen. Excuses voor het ongemak!
  2. Auteur
    LisavRooij
    Datum
    Hallo,
    Dit situatie is dat ik in juni 2 bikini's besteld heb. Ik heb tot op heden nog niks ontvangen. Heb een paar keer gemaild. Ik krijg alleen maar loze beloftes zonder daden. Ik heb een sterk voormoeden dat het oplichterij is. Dat blijk ook wel uit de vele klachten die ik hier lees.
  3. Auteur
    Bikinivoordeel.nl
    Datum
    Beste,
    Dit is natuurlijk erg vervelend. Zou je even kunnen checken of het afleveradres klopt? We sturen je graag een nieuwe bestelling op. Hoor graag van je of je dit een passende oplossing vindt.
  4. Auteur
    LisavRooij
    Datum
    Hallo,
    Het adres klopt gewoon. Heb al ruim 1.5 maand contact met jullie via de mail. Mooie praatjes maar er gebeurt niks. De bikini's zijn nu al ruim 2 maanden "onderweg"....... Ik geloof er echt niks meer van.
  5. Auteur
    Bikinivoordeel.nl
    Datum
    Beste,
    Dit is begrijpelijk. Vindt je het een passende oplossing, wanneer we je een nieuwe bestelling opsturen? Hoor het graag. Excuses voor het ongemak.
  6. Auteur
    LisavRooij
    Datum
    Dit hebben jullie een maand gelden ook al beloofd. Heb nog steeds niks ontvangen.
  7. Auteur
    Bikinivoordeel.nl
    Datum
    Beste,
    Bedankt voor je reactie. Door de afnemende drukte zouden we sneller en betrouwbaarder kunnen leveren. Hoor graag van je of je dit een passende oplossing vindt.
    Fijne avond!
  8. Auteur
    LisavRooij
    Datum
    Aangezien de zomer al voorbij is en ik ze niet meer nodig heb. Wil ik graag mijn geld terug.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LisavRooij
Datum
Uiteindelijke oplossing
Mooie praatjes, maar geen actie
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Bikinivoordeel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen