Klacht Bikinivoordeel.nl: opgelicht en bikini's komen rechtstreeks uit China!!

Hanneke

Trap er niet in!!! bestel vooral geen bikini!! ook al heb je hem wel/niet gepast. je krijgt je geld NIET (geheel) terug!!!! Het is een vorm van oplichting. (volgens hen zelf absoluut niet)
maar geloof bij, bestel hem liever bij de Wehkamp oid, weet je zeker dat je hem normaal kan passen en geheel je geld terug krijgt!!

niks meer. ik bestel er nooit meer wat. en hoop dat niemand dit gaat doen! Zodat het "bedrijf" op kan doeken.

Hanneke
    Ook moet je zelf de retour kosten betalen van 7 euro. al met al dus meer dan de helft van mijn geld kwijt!! ..
    Bikinivoordeel.nl
    Beste,
    Je krijgt wat je besteld bij ons. De retourkosten worden inderdaad aan de klant gerekend bij het postkantoor. Excuus voor het ongemak.

Hanneke
ik bestel er nooit meer wat. maar ik zou iedereen aanraden er niets te bestellen. omdat je dus niet volledig je geld retour krijgt! en dit voor hun dus elke keer winst is!! en zo verdienen ze helaas het geld.

Ook een klacht indienen over Bikinivoordeel.nl?