Klacht Bikinivoordeel.nl: slechte service en bestelling nog steeds niet compleet.

Slechte klantenservice.
Nadat ik aangaf na 21 dagen nog steeds niks ontvangen te hebben heb ik 1 product van de 3 ontvangen. Ik zou mijn aankoop bedrag terug krijgen en alsnog de hele bestelling krijgen. Geld nooit terug gehad en heb nog maar 1 product ontvangen, moet nog steeds 1 badpak krijgen. Ik heb meerdere malen contact gezocht, maar op mijn laatste mail heb ik helemaal geen reactie meer terug gehad!

Ik wil dat de voorwaarden die genoemd zijn in de 1e mail, dat die nagekomen worden. Aankoop bedrag terug omdat ik zo lang heb moeten wachten en ik wil de badpak die ik nog moet ontvangen ook krijgen.

EenDagNietGeklaagdIsEenDagNietGeleefd#94
    Krijg een melding dat mijn klacht bijna verlopen is en als ik niet reageer het wordt gesloten..
    Ben niet anders van bikini oordeel gewend. Slechte service! En dit bewijst 't maar weer eens!
    EenDagNietGeklaagdIsEenDagNietGeleefd#94
    Ben niet anders van bikinivoordeel gewend. Slechte service! En dit bewijst 't maar weer eens!
    EenDagNietGeklaagdIsEenDagNietGeleefd#94
    Nog steeds geen reactie vanuit bikinivoordeel. Ook niet wanneer ik ze via info@bikinivoordeel.nl benader. De site is ook offline maar zouden wel via die mail bereikbaar moeten zijn. Niet dus!

EenDagNietGeklaagdIsEenDagNietGeleefd#94

Ook een klacht indienen over Bikinivoordeel.nl?