Klacht Bikinivoordeel.nl: slechte service en bestelling nog steeds niet compleet.

Klachtnummer
# 401009
Gebruiker
EenDagNietGeklaagdIsEenDagNietGeleefd#94
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Slechte klantenservice.
Nadat ik aangaf na 21 dagen nog steeds niks ontvangen te hebben heb ik 1 product van de 3 ontvangen. Ik zou mijn aankoop bedrag terug krijgen en alsnog de hele bestelling krijgen. Geld nooit terug gehad en heb nog maar 1 product ontvangen, moet nog steeds 1 badpak krijgen. Ik heb meerdere malen contact gezocht, maar op mijn laatste mail heb ik helemaal geen reactie meer terug gehad!

De oplossing

Ik wil dat de voorwaarden die genoemd zijn in de 1e mail, dat die nagekomen worden. Aankoop bedrag terug omdat ik zo lang heb moeten wachten en ik wil de badpak die ik nog moet ontvangen ook krijgen.

2 reacties

  1. Auteur
    EenDagNietGeklaagdIsEenDagNietGeleefd#94
    Datum
    Krijg een melding dat mijn klacht bijna verlopen is en als ik niet reageer het wordt gesloten..
    Ben niet anders van bikini oordeel gewend. Slechte service! En dit bewijst 't maar weer eens!
  2. Auteur
    EenDagNietGeklaagdIsEenDagNietGeleefd#94
    Datum
    Krijg een melding dat mijn klacht bijna verlopen is en als ik niet reageer het wordt gesloten..
    Ben niet anders van bikinivoordeel gewend. Slechte service! En dit bewijst 't maar weer eens!

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ?