Opgelost door Bikinivoordeel.nl: voelt als oplichting

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 383332
Gebruiker
Moos
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Geen communicatie geen bikini en geen geld retour onpersoonlijk bedrijf wat zijn afspraken niet na komt

De oplossing

mijn bikini leveren of mijn geld retour

5 reacties

  1. Auteur
    Moos
    Datum
    Tot op heden heb ik nog niets vernomen van het bedrijf
  2. Auteur
    Bikinivoordeel.nl
    Datum
    beste,
    Zou ik mogen weten op welke datum je de bestelling geplaatst hebt? Hoor het graag
  3. Auteur
    Moos
    Datum
    Op 7 juli geplaatst zie bijlage
  4. Auteur
    Bikinivoordeel.nl
    Datum
    Beste,

    Bedankt voor je mailtje! Wettelijk gezien hebben we 30 dagen de tijd om een bestelling te leveren bij
    de klant. Dit staat ook vermeld in onze algemene voorwaarde:
    www.bikinivoordeel.nl/algemene-voorwaarde
    We zien tot onze spijt dat dit ons niet is gelukt. Daarom zijn wij verplicht om het aankoopbedrag
    terug te storten op je rekening.
    Ik zie dat de volgende oplossing nog niet met je besproken is. We zouden je ook een nieuwe
    bestelling op kunnen sturen. Deze is uiteraard volledig op onze kosten. Door de afnemende drukte zal je bestelling dit keer een stuk eerder aankomen. Ik hoor graag van je of je dit een passende oplossing vindt.
    Nogmaals excuses voor de lange levertijd. Nog een fijne dag!

    Met vriendelijke groet,

    Jan de Wit
    bikinivoordeel.nl
  5. Auteur
    Bikinivoordeel.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste,

    Bedankt voor je reactie. Ik heb je gegevens zojuist in het systeem genoteerd. Dit betekend dat dit bedrag binnen 14 dagen weer op je rekening staat. Hier zit namelijk enige transactieduur op. Excuses voor het ongemak!

    Nog een fijne dag!

    Met vriendelijke groet,

    Vera Aalst
    Bikinivoordeel.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Moos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geld retour gekregen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Bikinivoordeel.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen