Klacht Biljartpoint: biljartkeu

Klachtnummer
# 136002
Gebruiker
robertlee45
Datum
0 reacties

Details

De klacht

27-2-2015 een nieuwe biljartkeu een adam sanchez gekocht bij biljartpoint, en na 5 maanden al slijtage in het inschroefgedeelte van de butt in het onderstuk van de keu, ik heb geklaagd over de slijtage maar de verkoper beroept zich op het feit dat de datum is verstreken van de garantie, ik ben het hier niet mee eens, omdat ik op tijd heb geklaagd de mails die ik toendertijd heb verstuurd aan biljartpoint dateren op 7 julli 2015. ik wil eigenlijk me geld terug of een nieuw onderstuk van biljartkeu adam sanchez. vriendelijk dank robert

De oplossing

geld terug 149,- euro van de keu pro carom cue 3 adam sanchez of eventueel een nieuw onderstuk van de keu adam sanchez,

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Biljartpoint hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Biljartpoint?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen