Klacht Billink: Besteed onterechte vorderingen niet verder uit maar sluit ze af.

Mark197307

Betaling achteraf via Billink.nl is een slecht idee!
Via de webshop 123accesoires (niet bij jullie aangesloten) had ik een onder geplaatst. Ik heb bij bestelling gekozen voor betaling achteraf en daarmee kwam Billink.nl in beeld. Ik heb een aantal maal contact gezocht met de webshop, zonder succes. Vervolgens heb ik Billink,nl op de hoogte gebracht dat er niets is geleverd. Daarmee werd de aanmaning opgeschort. Tot dat moment ging alles dus nog goed. Daarna heb ik de belling geannuleerd met Billink.nl in de CC. Billink.nl annuleerde alleen de order als er een opdracht komt van de webshop. In mijn geval komt die niet er en vervolgens stuurt Billink de opdracht door naar CIB Incasso. Die partij laat me keurig weten dat ook zij geen reactie krijgen van de webshop en sturen vervolgens de vordering terug naar Billink.nl. Ik bel dus weer naar Billink met de vraag om de vordering te sluiten omdat er geen sprake is geweest van levering en ik de order heb geannuleerd. Ik krijg werderom te horen dat alleen de webshop een opdracht kan annuleren en dat de vordering is overgedragen aan DirectPay. Deze partij gaat de webshop vragen om binnen 2 weken bewijs van levering te geven. Daarna sluiten zij de vordering. Ik heb er vertrouwen in dat DirectPay dit netjes zal doen. Over Billink.nl kan ik alleen maar melden dat ik die partij NOOIT meer opnieuw zal gebruiken.

Sluit de vordering af.

Billink
    Goedemorgen,

Wij hebben zojuist telefonisch contact gehad.

Wij vinden het heel vervelend wat er hier is voorgevallen. Wij hebben inderdaad geen reactie vanuit de webshop mogen ontvangen.

Wij hebben de vordering bij DirectPay laten sluiten zodat je geen verdere berichtgeving ontvangt omtrent deze factuur.

Onze oprechte excuses dat het zo is gelopen.

Wij hopen dat de klacht hiermee is afgehandeld.

Team Billink.
    Mark197307
    Na een prettig telefoongesprek is nu het gewenste resultaat bereikt.

Ook een klacht indienen over Billink?