Opgelost door Billink: Bestelling annuleren

angry Opgelost
Ruud Kruger

Geachte,
Ik heb een gratis horloge besteld bij Alastair.com en hoefde alleen de verzendkosten te betalen van 14,95.
Billink.nl stuurde mij de factuur.
Ik was echter niet tevreden met het horloge (want er zat een kras op het glas) en mailde waar ik het naar kon retourneren.
Kreeg van Billink.nl een mail dat het horloge gratis was, en ik gewoon de verzendkosten van 14.95 euro MOEST betalen.
Ik ga hier niet mee accoord, en wil het horloge terug sturen, en wil verder niets meer met deze oplichters te doen hebben.
Deze mail stuurde ik hun:
Geachte,

Ik heb bij u een bestelling gedaan met factuurnummer 20KP14298 en ontvangen.

Ik was niet tevreden met de aankoop, en vroeg waar ik het naar terug kon sturen.

Billink.nl zei het product was gratis, dus ik moest gewoon de verzendkosten betalen.

Echter zat er een kras op het glas, en ik heb met Billink.nl gemaild dat ik het toch wil retourneren.

Kreeg een mail van hun dat ik de verzendkosten moest betalen.

Dit ga ik dus niet doen, want als consument heb ik recht om het product te retourneren!

Ik heb na mijn mail niets terug gehoord, echter alleen een herinnering voor de verzendkosten.

Nogmaals deze betaal ik niet, want ik als consument heb recht om het terug te sturen.

GRAAG een oplossing!

R.Kruger

Rietstraat 282

7606 BX Almelo.

Mijn horloge terug sturen en de bestelling annuleren!

Billink is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ruud Kruger
Billink heeft het netjes opgelost en de factuur op nul gezet. Echter een week later wel een mail van Alastair.com waar het horloge weg komt. Die mailden mij dat de factuur van de verzendkosten nog moest voldaan worden. Heb terug gemaild dat Billink het op nul had gezet. Nu al bijna 2 weken niets terug gehoord...... Ik blijf weer in onzekerheid zitten!

Ook een klacht indienen over Billink?