Klacht Billink: betaal problemen

Klachtnummer
# 338031
Gebruiker
Roadking92
Datum
1 reactie

Details

Klacht

je besteld bij perfect life ltd, betaald de factuur middels de link in de factuur en dan begint de ellende, aanmaning na aanmaning met telkens kosten erbij. als je een mail stuurt krijg je alleen maar vragen en geen oplossingen. Vervolgens mail je terug met de antwoorden in detail en niemand doet iets, billink zegt niets te weten en de klantenservice van perfect life stuurt je naar billink omdat zij niets weten, ongekend.
Hiervan komt de stoom uit je oren, ik kan me voorstellen dat mensen hier vanaf willen en betalen, gevalletje opgelicht.

Gewenste oplossing

zorgen dat ik een bevestiging krijg dat de factuur is betaald.

1 reactie

  1. Auteur
    Billink
    Datum
    Goedemorgen,

    Ik kan helaas het mailverkeer tussen ons niet vinden in de mailbox.
    Ik zou graag nogmaals het betaalbewijs ontvangen zodat we naar aanleiding daarvan kunnen kijken of het naar ons is overgemaakt of naar de webshop.
    Zodra het bedrag aan de webshop is betaald nemen wij direct contact op met hun.
    Zou je zo vriendelijk willen zijn het betaalbewijs te mailen naar info@billink.nl.

    Ik afwachting van je mail verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,
    Team Billink

Ook een klacht indienen over Billink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen