Opgelost door Billink: Billink wil iets van mij wat allang betaald is .

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 271636
Gebruiker
Koba
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Krijg steeds aanmaningen van billink .heb gemaild meerdere keren aangetekende briefen gestuurd .gebeld .ze willen dat ik iets betaal wat ik allang betaald heb .

De oplossing

Dat het opgelost wordt .

4 reacties

  1. Auteur
    Koba
    Datum
    Billink reageert weer niet op mijn mail
  2. Auteur
    Koba
    Datum
    8 september heeft billink mij een mail gestuurd. Ik heb de zelfde dag nog reageert. Maar tot heden nog niets gehoord .
  3. Auteur
    Koba
    Datum
    En wat schets mijn verbazing. Ik heb nu op 21 -9-2017 een brief op de deurmat gekregen van cib .. daar naar toegebeld .weer bewijzen opsturen .. ben benieuwd wat er nu weer komt .
  4. Auteur
    Koba
    Datum
    Billink reageert niet op mails en vervolgens sturen ze centraal invorderings bureau een briefff .heel netjes billink .

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Koba
Datum
Uiteindelijke oplossing
Uiteindelijk heb ik via klachtencompas te horen gekregen. Dat er geen rekening meer open stond en dat ik geen briefen meer zal ontvangen van billink en c i b .en ze hebben hun excuses aangeboden.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Billink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen