Klacht Billink: Dat ik het terug kan sturen

Klachtnummer
# 316899
Gebruiker
Barbara1957
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb 2 potten hydrestore age deftig moisturizer thuis bezorgd gekregen via DHL heb ik niet besteld dus wou ze terug sturen maar DHL zegt dat dat niet kan want de code wordt niet herkent. Weet niet wat dit kost zit geen rekening bij. En kan nergens het bedrijf of een telefoonnummer vinden

De oplossing

Dat een degelijk retourlabel of iets wordt op gestuurd zodat ik de pakketjes terug kan sturen

1 reactie

  1. Auteur
    Billink
    Datum
    Goedemorgen,

    Ik heb geprobeerd je telefonisch te bereiken, helaas werd de verbinding vroegtijdig verbroken.

    Omdat ik geen factuur kan vinden op jouw postcode en huisnummer combinatie vroeg ik jou om een factuurnummer zodat ik je zo goed mogelijk van dienst kan zijn.

    Graag verneem ik alsnog het factuurnummer.

    Met vriendelijke groet,
    Maartje van Team Billink.

Ook een klacht indienen over Billink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen