Klacht Billink: Facturatie Billink

Klachtnummer
# 525914
Gebruiker
Gebruiker1595334295
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Billink verzaakt het om tijdig facturen te sturen. Omdat dit al vaker is voorgekomen, heb ik, direct nadat ik een bestelling had geplaatst bij Haarshop.nl, op 19 januari jl. Billink op 20 januari een e-mail gestuurd om mij tijdig een factuur te sturen omdat dit dus wel vaker mis gaat bij hen, niets meer van hen vernomen. Ontvang ik 5 maart jl. een dreigbrief met Laatste aanmaning en extra kosten 2x zoveel als het aangekochte product met een sommatie om binnen 5 dagen dit bedrag te betalen. Ik heb hen hierover een klachtbrief gestuurd dat ik deze zaak voor zou leggen aan Klachtenkompas van de Consumentenbond. Ik wil van jullie daarom ook weten wat ik moet doen. Ik ga in elk geval niet betalen voor deze extra kosten terwijl ik nog geen enkele factuur voor dit product van hen heb mogen ontvangen. Graag een reactie,

Met vriendelijke groet,

LM

De oplossing

De aanmaningskosten verwijderen uit de daadwerkelijke factuur en mij een factuur toesturen van het door mij aangekochte product war dus nog niet is gebeurd.

1 reactie

  1. Auteur
    Billink
    Datum
    Beste Lenny,

    Hartelijk dank voor je bericht.

    Ik zie dat je al verder bent geholpen door een van onze klantenservicemedewerkers :). Fijn om te zien dat het is opgelost!

    Ik hoop hiermee je voldoende van dienst te zijn geweest.

    Met vriendelijke groet,
    Team Billink

Ook een klacht indienen over Billink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen