Klacht Billink: Facturatie Billink

Gebruiker1595334295

Billink verzaakt het om tijdig facturen te sturen. Omdat dit al vaker is voorgekomen, heb ik, direct nadat ik een bestelling had geplaatst bij Haarshop.nl, op 19 januari jl. Billink op 20 januari een e-mail gestuurd om mij tijdig een factuur te sturen omdat dit dus wel vaker mis gaat bij hen, niets meer van hen vernomen. Ontvang ik 5 maart jl. een dreigbrief met Laatste aanmaning en extra kosten 2x zoveel als het aangekochte product met een sommatie om binnen 5 dagen dit bedrag te betalen. Ik heb hen hierover een klachtbrief gestuurd dat ik deze zaak voor zou leggen aan Klachtenkompas van de Consumentenbond. Ik wil van jullie daarom ook weten wat ik moet doen. Ik ga in elk geval niet betalen voor deze extra kosten terwijl ik nog geen enkele factuur voor dit product van hen heb mogen ontvangen. Graag een reactie,

LM

De aanmaningskosten verwijderen uit de daadwerkelijke factuur en mij een factuur toesturen van het door mij aangekochte product war dus nog niet is gebeurd.

Billink
    Beste Lenny,

Hartelijk dank voor je bericht.

Ik zie dat je al verder bent geholpen door een van onze klantenservicemedewerkers :). Fijn om te zien dat het is opgelost!

Ik hoop hiermee je voldoende van dienst te zijn geweest.

Team Billink

Ook een klacht indienen over Billink?