Klacht Billink: Facturen aanmaningen voor iets wat nooit ontvangen is

Klachtnummer
# 315620
Gebruiker
monica 48
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij krijgen een rekening en daarboven op buitengerechtelijke kosten ...voor iets wat we nooit ontvangen hebben ! Na ontvangst van deze (spook) rekening hebben wij meteen contact gezocht ...en meerdere malen uitgelegd .. Wij hebben 1x een potje besteld en ontvangen en betaald . Het betreft een niet werkend supplement om af te vallen . Lijkt me ook heel onlogisch om meerdere potten van zoiets te bestellen . Maar al het telefonisch en e -mail contact lijkt genegeerd te worden en maar aanmaningen versturen . Hebben al meerdere malen bewijs van betaling gestuurd . Hier wordt echter ook niks mee gedaan .
Vind dit echt heel vervelend .

De oplossing

Excuses er is inderdaad netjes betaald en maar 1x besteld en ontvangen .
Of er moet een bewijs van ontvangst zijn (wat me nogal onmogelijk lijkt)
Dan zullen wij meteen het originele bedrag over maken .
Ik wil gewoon niet meer lastig gevallen worden met aanmaningen van iets wat we nooit ontvangen hebben ! En dat Billink eerst eens uitzoekt met wat voor bedrijven ze in zee gaan .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Billink is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Billink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen