Klacht Billink: Facturen aanmaningen voor iets wat nooit ontvangen is

monica 48

Wij krijgen een rekening en daarboven op buitengerechtelijke kosten ...voor iets wat we nooit ontvangen hebben ! Na ontvangst van deze (spook) rekening hebben wij meteen contact gezocht ...en meerdere malen uitgelegd .. Wij hebben 1x een potje besteld en ontvangen en betaald . Het betreft een niet werkend supplement om af te vallen . Lijkt me ook heel onlogisch om meerdere potten van zoiets te bestellen . Maar al het telefonisch en e -mail contact lijkt genegeerd te worden en maar aanmaningen versturen . Hebben al meerdere malen bewijs van betaling gestuurd . Hier wordt echter ook niks mee gedaan .
Vind dit echt heel vervelend .

Excuses er is inderdaad netjes betaald en maar 1x besteld en ontvangen .
Of er moet een bewijs van ontvangst zijn (wat me nogal onmogelijk lijkt)
Dan zullen wij meteen het originele bedrag over maken .
Ik wil gewoon niet meer lastig gevallen worden met aanmaningen van iets wat we nooit ontvangen hebben ! En dat Billink eerst eens uitzoekt met wat voor bedrijven ze in zee gaan .

Billink is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Billink?