Klacht Billink: fraude in zake niet bestelde artikelen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 538963
Gebruiker
jj52
Datum
1 reactie

Details

De klacht

wij krijgen nu voor de 2e maal een vordering binnen van cib in opdracht van billink bv voor een open staande betaling over bestelde artikelen, daar wij nu dus voor de 2e keer zoiets binnen krijgen nadat er niets is gekocht of besteld en wij ook nergens iets van af weten of om wat voor artikelen het gaat, vermoeden wij dat er sprake is van fraude in deze.

De oplossing

dat het bedrijf mijn gegevens verwijderd en de vordering van de incasso terug draaid.

1 reactie

  1. Auteur
    jj52
    Datum
    mijn klacht over onterecht een rekening te sturen via cib is nog niet opgelost en heb ook nog niets vernomen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
jj52
Datum
Uiteindelijke oplossing
helaas nog steeds niets van billink vernomen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Billink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen