Klacht Billink: Ik krijg rekeningen opgestuurd voor retour gestuurde gratis proef pakket.

Klachtnummer
# 264495
Gebruiker
Maurits1234
Datum
3 reacties

Details

De klacht


Geachte heer ....,

Bedankt voor uw mail.

U heeft aangegeven het pakket retour te hebben gestuurd.
Zodra wij het pakket hebben ontvangen zullen wij deze verwerken en de factuur laten vervallen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Baukje

Klantenservice

De oplossing

Het bovenstaande bericht is van 16 Januari 2017, het is nu 13 Juni 2017 en ik heb ze nu al meermaals aan de telefoon gehad.
Ik blijf die incasso brieven en sms en email ontvangen van CIB, Billink etc.
Mijn vriendin en ik worden er gek van en gaan aangifte doen bij de politie en een schadevergoeding indienen.
Ik heb inmiddels alle email verkeer ook uitgeprint (17 emails)
Er is geen bedrijf in de wereld waar de administratie, telefonistes, en klacht behandelaars zo beroerd te werk gaan als deze firma.

3 reacties

  1. Auteur
    Billink
    Datum
    Goedendag,

    Hartelijk dank voor je bericht.

    Wij ontvangen graag de conversatie welke je hebt gehad met de webshop.
    Deze kan gestuurd worden naar info@billink.nl, wij gaan op dat moment na hoe het zit en nemen ook mogelijk contact op met de webshop voor je.

    Vertrouwend je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Team Billink



  2. Auteur
    Maurits1234
    Datum
    Re: [Ticket#2017011060000648] FW: Factuur Privatewebdeal.com

    KW
    Klantenservice Private Webdeal

    Beantwoorden
    |

    ma 16-1, 11:00
    U

    U hebt geantwoord op 13-6-2017 12:44.

    Geachte heer van der Hoek,

    Bedankt voor uw mail.

    U heeft aangegeven het pakket retour te hebben gestuurd.
    Zodra wij het pakket hebben ontvangen zullen wij deze verwerken en de factuur laten vervallen.

    Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Baukje

    Klantenservice

    Private Webdeal
    Postbus 1137 3330 CC Zwijndrecht Nederland
    Klantenservicelijn 0900 – 0199
    (€ 1,00 per gesprek + uw gebruikelijke telefoonkosten) ma t/m vrij van 8.30 tot 17.30 uur)
  3. Auteur
    Billink
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag,

    Hartelijk dank voor je bericht.

    Heb je aan de hand hiervan nog contact opgenomen met de webshop?

    Wij ontvangen graag de conversatie met de webshop, deze kan je verzenden naar info@billink.nl
    Op dat moment gaan wij voor je na of de webshop je producten retour heeft ontvangen.

    Vertrouwend je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Eva

Ook een klacht indienen over Billink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen