Opgelost door Billink: Krijg steeds aanmaningen voor iest wat ik betaald heb houd niet op

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 270483
Gebruiker
C.C. Jansen
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik krijg steeds van hun dat ik nog een bedrag heb open staan van een bedrijf ,staat helemaal niet bij waarvan of zo alleen een bedrag wat niet klopt bedrijf waar het over gaat heeft al gemaild dat alles betaald is ,heb ik door gestuurt .maar krijg nog steeds ,aanmaningen .verschrikkelijk bedrijf reageert niet op mijn mails

De oplossing

Dat ze mij niks meer sturen ,

2 reacties

  1. Auteur
    Billink
    Datum
    Beste C.C. Jansen,

    Vervelend dat de webshop nog niet heeft gereageerd op je toegezonden e-mail.
    Mocht dit langer dan 5 werkdagen geleden zijn dan ontvangen wij graag de e-mail welke je naar de webshop hebt toegezonden.

    Aan de hand van de e-mail nemen wij contact op om na te gaan waarom er niet is gereageerd.
    De e-mail kan je toezenden naar info@billink.nl.

    Mochten er nog vragen zijn dan zijn wij altijd telefonisch te bereiken via 010 - 41 41 473

    Met vriendelijke groet,
    Eva
  2. Auteur
    C.C. Jansen
    Datum
    is niog gee 5 weken geleden ,de webschop zou ook met jullie contact op nemen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.C. Jansen
Datum
Uiteindelijke oplossing
na wat heen en weer gemaild ,met onbegrijpelijke mailtjes .heb ik uit eindelijk een mail gekregen dat mijn saldo 00 is
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Billink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen