Opgelost door Billink: Krijg steeds aanmaningen voor iest wat ik betaald heb houd niet op

angry Opgelost
C.C. Jansen

Ik krijg steeds van hun dat ik nog een bedrag heb open staan van een bedrijf ,staat helemaal niet bij waarvan of zo alleen een bedrag wat niet klopt bedrijf waar het over gaat heeft al gemaild dat alles betaald is ,heb ik door gestuurt .maar krijg nog steeds ,aanmaningen .verschrikkelijk bedrijf reageert niet op mijn mails

Dat ze mij niks meer sturen ,

Billink
    Beste C.C. Jansen,

Vervelend dat de webshop nog niet heeft gereageerd op je toegezonden e-mail.
    Mocht dit langer dan 5 werkdagen geleden zijn dan ontvangen wij graag de e-mail welke je naar de webshop hebt toegezonden.

Aan de hand van de e-mail nemen wij contact op om na te gaan waarom er niet is gereageerd.
    De e-mail kan je toezenden naar info@billink.nl.

Mochten er nog vragen zijn dan zijn wij altijd telefonisch te bereiken via 010 - 41 41 473

Eva
    is niog gee 5 weken geleden ,de webschop zou ook met jullie contact op nemen

C.C. Jansen
na wat heen en weer gemaild ,met onbegrijpelijke mailtjes .heb ik uit eindelijk een mail gekregen dat mijn saldo 00 is

Ook een klacht indienen over Billink?