Klacht Billink: Malafide praktijken FatburnerUltra i.c.m. Billink
Details
Klacht
Onterechte factuur ontvangen van FatBurnerUltra, bovendien ook nog een sop onjuist emailadres. Bij zending zelf, zat geen factuur, geen contactgegevens leverancier etc. etc. Zending zelf tijdig teruggestuurd, echter bij eerste aflevering niet geaccepteerd door FatBurnerUltraFatUltraExtra. Hierdoor een week blijven liggen (waarschijnlijk bewust door FatburnerUltra) waardoor terugzendingstermijn is overschreden. Na klacht te hebben ingediend, zowel bij FatburnerUltra als Billink, geen toereikend antwoord ontvangen. Hierna hier weer op gereageerd, hierna niets meer vernomen. Wel is door Billink telefonisch toegzegd dat zolang dit niet naar tevredenheid is opgelost, geen incassomaatregelen zullen worden getroffen. Tot mijn verbzaing gisteren een sommatie ontvangen van Centraal Invorderings Bureau, inclusief € 40 buitenrechtelijke kosten.Gewenste oplossing
Fatsoenlijk antwoord van alle partijen, stopzetting van incassoprocedure en intrekken vordering.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.