Klacht Billink: Malafide praktijken FatburnerUltra i.c.m. Billink

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 265761
Gebruiker
RobHe
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Onterechte factuur ontvangen van FatBurnerUltra, bovendien ook nog een sop onjuist emailadres. Bij zending zelf, zat geen factuur, geen contactgegevens leverancier etc. etc. Zending zelf tijdig teruggestuurd, echter bij eerste aflevering niet geaccepteerd door FatBurnerUltraFatUltraExtra. Hierdoor een week blijven liggen (waarschijnlijk bewust door FatburnerUltra) waardoor terugzendingstermijn is overschreden. Na klacht te hebben ingediend, zowel bij FatburnerUltra als Billink, geen toereikend antwoord ontvangen. Hierna hier weer op gereageerd, hierna niets meer vernomen. Wel is door Billink telefonisch toegzegd dat zolang dit niet naar tevredenheid is opgelost, geen incassomaatregelen zullen worden getroffen. Tot mijn verbzaing gisteren een sommatie ontvangen van Centraal Invorderings Bureau, inclusief € 40 buitenrechtelijke kosten.

Gewenste oplossing

Fatsoenlijk antwoord van alle partijen, stopzetting van incassoprocedure en intrekken vordering.
Geboden oplossing
ik al diverse aanvullende emails gestuurd, waarbij ik deze heb gericht aan webshop, Billink en CIB. Ze verschuilen zich achter elkaar, terwijl men geen antwoord geeft op de probleemstelling.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    Billink
    Datum
    Goedendag,

    Hartelijk dank voor je bericht.

    Billink is een betaalmethode, wij adviseren om altijd contact op te nemen met de webshop.
    Als de webshop aangeeft dat de producten te laat zijn ontvangen kunnen wij hierin helaas niets betekenen.

    Wij adviseren om een e-mail te sturen naar de webshop.

    Indien de webshop langer dan vijf werkdagen niet heeft gereageerd op de toegezonden e-mail vernemen wij dat graag.
    De e-mail welke is gestuurd kan naar info@billink.nl worden toegezonden, aan de hand van de e-mail nemen wij contact op met de webshop.

    Vertrouwend je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Team Billink
  2. Auteur
    RobHe
    Datum
    Tot op heden geen reactie (mondeling danwel schriftelijk) ontvangen van Fatburnerultra na mijn (aanvullende) reactie op 7 juni. Dit is toch heel wat langer dan de beloofde 5 dagen..... Al diverse emails aan billink gestuurd, maar steeds dezelfde standaardrecatie van "Als u binnen 5 dagen geen reactie van de webshop heeft ontvangen......". Schiet dus niet erg op zo. Kost onnodige tijd en energie van 4 (!!!!!) partijen, terwijl dit via 1 telefoontje op een volwassen en professionele manier opgelost had kunnen worden. Zeer, zeer jammer!!!
  3. Auteur
    Billink
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag,

    Vervelend, mogelijk is aan de hand van de e-mails niet duidelijk wat er precies bedoelt wordt.

    Wij ontvangen graag de e-mail welke je langer dan 5 werkdagen geleden naar de webshop hebt verzonden en waar geen reactie op is ontvangen.

    Als je dit erbij wilt vermelden, gaan wij contact opnemen met de webshop.

    Vertrouwend je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Eva

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Billink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen