Klacht Billink: Malafide praktijken FatburnerUltra i.c.m. Billink

RobHe

Onterechte factuur ontvangen van FatBurnerUltra, bovendien ook nog een sop onjuist emailadres. Bij zending zelf, zat geen factuur, geen contactgegevens leverancier etc. etc. Zending zelf tijdig teruggestuurd, echter bij eerste aflevering niet geaccepteerd door FatBurnerUltraFatUltraExtra. Hierdoor een week blijven liggen (waarschijnlijk bewust door FatburnerUltra) waardoor terugzendingstermijn is overschreden. Na klacht te hebben ingediend, zowel bij FatburnerUltra als Billink, geen toereikend antwoord ontvangen. Hierna hier weer op gereageerd, hierna niets meer vernomen. Wel is door Billink telefonisch toegzegd dat zolang dit niet naar tevredenheid is opgelost, geen incassomaatregelen zullen worden getroffen. Tot mijn verbzaing gisteren een sommatie ontvangen van Centraal Invorderings Bureau, inclusief € 40 buitenrechtelijke kosten.

Fatsoenlijk antwoord van alle partijen, stopzetting van incassoprocedure en intrekken vordering.
ik al diverse aanvullende emails gestuurd, waarbij ik deze heb gericht aan webshop, Billink en CIB. Ze verschuilen zich achter elkaar, terwijl men geen antwoord geeft op de probleemstelling.

Billink
    Goedendag,

Hartelijk dank voor je bericht.

Billink is een betaalmethode, wij adviseren om altijd contact op te nemen met de webshop.
    Als de webshop aangeeft dat de producten te laat zijn ontvangen kunnen wij hierin helaas niets betekenen.

Wij adviseren om een e-mail te sturen naar de webshop.

Indien de webshop langer dan vijf werkdagen niet heeft gereageerd op de toegezonden e-mail vernemen wij dat graag.
    De e-mail welke is gestuurd kan naar info@billink.nl worden toegezonden, aan de hand van de e-mail nemen wij contact op met de webshop.

Vertrouwend je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Billink
    RobHe
    Tot op heden geen reactie (mondeling danwel schriftelijk) ontvangen van Fatburnerultra na mijn (aanvullende) reactie op 7 juni. Dit is toch heel wat langer dan de beloofde 5 dagen..... Al diverse emails aan billink gestuurd, maar steeds dezelfde standaardrecatie van "Als u binnen 5 dagen geen reactie van de webshop heeft ontvangen......". Schiet dus niet erg op zo. Kost onnodige tijd en energie van 4 (!!!!!) partijen, terwijl dit via 1 telefoontje op een volwassen en professionele manier opgelost had kunnen worden. Zeer, zeer jammer!!!
    Billink
    Goedendag,

Vervelend, mogelijk is aan de hand van de e-mails niet duidelijk wat er precies bedoelt wordt.

Wij ontvangen graag de e-mail welke je langer dan 5 werkdagen geleden naar de webshop hebt verzonden en waar geen reactie op is ontvangen.

Als je dit erbij wilt vermelden, gaan wij contact opnemen met de webshop.

Vertrouwend je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Eva

Ook een klacht indienen over Billink?