Klacht Billink: misleiden van product.

coby ree

heb het pakje retour van jullie met slankheidspillen waar ik 6.75 voor moest betalen kan met geen mogelijkheid achter het adres komen van de pillen vandaar naar jullie gestuurd dit was gratis en kreeg een nota van bijna 100 euro te betalen daar trap ik niet in geef aub het adres ik betaal niks dit lijkt nep hoor ik niks gaat het naar radar heb de vriendinnen gewaarschuwd anders gaat het naar radar niet voor jullie bedoeld maar bedrijf van de pillen bij voorbaat dank.en wat moet ik nu doen.

de nota kwijtschelden en ik stuur niet weer 6.75 is 13.50 voor retour te gek voor woorden.

Billink
    Goedendag,

Hartelijk dank voor je bericht.

Billink is enkel verantwoordelijk voor de facturatie en financiële afwikkeling van jouw aankoop. Voor inhoudelijke vragen, (leverings)voorwaarden, retourneren, annuleren of andere inhoudelijke vragen m.b.t. het product/dienst verzoeken wij je om direct contact op te nemen met de leverancier van jouw aankoop.

Je kunt de webshop bereiken op:
    info@bralex.nl
    0900 235 3638

Vertrouwend je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

Team Billink

Ook een klacht indienen over Billink?