Klacht Billink: misleiden van product.

Klachtnummer
# 263170
Gebruiker
coby ree
Datum
1 reactie

Details

De klacht

heb het pakje retour van jullie met slankheidspillen waar ik 6.75 voor moest betalen kan met geen mogelijkheid achter het adres komen van de pillen vandaar naar jullie gestuurd dit was gratis en kreeg een nota van bijna 100 euro te betalen daar trap ik niet in geef aub het adres ik betaal niks dit lijkt nep hoor ik niks gaat het naar radar heb de vriendinnen gewaarschuwd anders gaat het naar radar niet voor jullie bedoeld maar bedrijf van de pillen bij voorbaat dank.en wat moet ik nu doen.

De oplossing

de nota kwijtschelden en ik stuur niet weer 6.75 is 13.50 voor retour te gek voor woorden.

1 reactie

  1. Auteur
    Billink
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag,

    Hartelijk dank voor je bericht.

    Billink is enkel verantwoordelijk voor de facturatie en financiële afwikkeling van jouw aankoop. Voor inhoudelijke vragen, (leverings)voorwaarden, retourneren, annuleren of andere inhoudelijke vragen m.b.t. het product/dienst verzoeken wij je om direct contact op te nemen met de leverancier van jouw aankoop.

    Je kunt de webshop bereiken op:
    info@bralex.nl
    0900 235 3638

    Vertrouwend je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Team Billink

Ook een klacht indienen over Billink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen