Klacht Billink: niet ontvangen toch betalen

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 423657
Gebruiker
Wilwilwel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

men beweerdt een pakket verzonden te hebben. Toen ik wou bestellen bij easytoys was het artikel uitverkocht. Nu vordert men via deurwaarders betaling. Er wis niets gelevrd en toch houdt men vol dat postnl zegt is geleverd. Buren aan beide zijden hebben niets aangepakt en ik kreeg niets. MAAR: U klaagde niet dat het NIET ontvangen was dus moet u betalen.....

De oplossing

Ik bood aan om alsnog verzending te accepteren nadat het uitverkocht was. Men houdt vol dat ik het heb dus betalen. Mijn aanbod om alsnog bij ontvangst te betalen is niet meer geldig. Stop en blaas die onzin af.

1 reactie

  1. Auteur
    Billink
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Ik raad je aan om contact op te nemen met het Centraal Invorderingsbureau. Je kunt bij hen een bezwaar indienen.
    De vordering ligt namelijk niet meer bij ons.

    Als je nog vragen hebt verneem ik dit graag.

    Met vriendelijke groet,
    Team Billink

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Wilwilwel
Datum
Uiteindelijke oplossing
kort gezegd: zoek het maar uit met dat malafide incassobureau, Billink doet er niets meer mee want is uit hun handen... dat is GEEN oplossing maar wegschuiven.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Billink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen