Klacht Billink: niks besteld en niks ontvangen

Klachtnummer
# 197273
Gebruiker
dafileh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

ik kreeg circa 7 november een rekening van 59.00 euro , ik heb deze bedrijf gebeld ze hebben mij een bewijs van levering gestuurd na bestudeeren van deze bewijs heb ik ontdekt dat de handtekening niet van mij is ik heb namelijk een arabisch gesgrijven handtekening ik heb di aan hun gemaild en dudelijk gemaakt dat deze bewijs vals is gisteren 24 november kreeg ik een aanmaning van 72.00 euro ik heb opnieuw gebeld en opnieuwe uitgelegd maar ze luisteren niet.

De oplossing

geen valse factuur nr sturen ik heb niks besteld en niks ontvangen stoppen met facatuur stuuren en dit zo genaamd aanmaning vernitigen

1 reactie

  1. Auteur
    Billink
    Datum
    Goedendag Hamid Dafileh,

    Vervelend om te horen, kunt u de e-mails welke zijn verzonden naar de webshop naar ons doorsturen.
    De e-mails kunt u versturen naar info@billink.nl, wij nemen daarna contact op met de webshop voor u.

    Vertrouwend je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Team Billink