Klacht Billink: Onterecht sommatie kosten in rekening gebracht

Klachtnummer
# 264696
Gebruiker
109631
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb onterecht sommatiekosten betaald. Naar uitleg te hebben gegeven , hebben Ze gezegd jij hebt de kosten betaald waardoor je akkoord bent gegaan met de factuur. Billink reageert niet meer en wil de geld ook niet meer terugstorten omdat het volgens hun niet mogelijk is . Ik ben er kapot van

De oplossing

Mijn geld terug krijgen die ze onterecht hebben ontvangen door een foutieve sommatie kosten in rekening te brengen

1 reactie

  1. Auteur
    Billink
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedendag,

    Hartelijk dank voor je bericht.

    Zoals aangegeven via de e-mail is het inderdaad niet mogelijk om kosten terug te storten als deze zijn voldaan.
    Wij adviseren in het vervolg contact op te nemen met ons als er extra kosten zijn gerekend. Op dat moment kunnen wij altijd nagaan wat er nog mogelijk is.

    Vertrouwend je hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Team Billink

Ook een klacht indienen over Billink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen