Klacht Billink: Onterecht spullen geleverd

Klachtnummer
# 322097
Gebruiker
Achterafbetalen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ongevraagd spullen opgestuurd gekregen, en geen adres erbij om terug te sturen. Nu een rekening als laatste aanmaning met als je niet betaal een incassobedrijf. De factuur is 2 keer opgestuurd met zelfde datum en aankoopdatum maar wel 2 andere factuurnummers

De oplossing

Alles annuleren

1 reactie

  1. Auteur
    Billink
    Datum
    Goedemiddag,

    Wij hebben op eerder bericht van je gereageerd met de oplossing.

    Met vriendelijke groet,
    Maartje van Team Billink

Ook een klacht indienen over Billink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen