Klacht Billink: Onterechte “laatste aanmaningen”.

Klachtnummer
# 308792
Gebruiker
N.J. van Hensbergen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Twee “Laatste aanmaningen” ontvangen op miijn moeder d’r adres voor niet bestelde en dus ook niet geleverde spullen van Caro’s Atelier.
Rekeningen van maarliefst €112,95 en €158,85. Dat mn moeder dit op d’r 87e nog moet meemaken...!

Caro’s atelier schijnt al digitale verzoeken te hebben gezonden naar een voor ons totaal onbekend mailadres:
Thijssenmarit@outlook.com

De oplossing

Terugtrekking van de rekeningen en aanmaningen.

1 reactie

  1. Auteur
    Billink
    Datum
    Goedemorgen,

    Wij hebben geprobeerd je telefonisch te bereiken, dit is helaas niet gelukt.

    Wij hebben zojuist contact gehad met de webshop en de facturen direct doorgezet naar onze fraude afdeling. Zij zullen het verder uitzoeken.

    Wij hebben het adres van je moeder geblokkeerd voor het gebruik van Billink zodat het in de toekomst niet meer kan gebeuren.

    Met vriendelijke groet,
    Team Billink.

Ook een klacht indienen over Billink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen