Klacht Billink: oplichterij ??

Klachtnummer
# 266993
Gebruiker
knutli
Datum
1 reactie

Details

De klacht

tot twee maal toe een factuur gehad voor "iets" wat niet wordt omschreven en waarvan ik ook geen flauwe notie heb wat dat zou moeten inhouden. Wel een vrolijke dreiging met extra kosten als ik niet betaal. Wie of wat zit hier achter ?

De oplossing

is dit oplichterij ? zo ja, dan aanpakken

1 reactie

  1. Auteur
    Billink
    Datum
    Goedemiddag J.F. De Leeuwerk,

    Hartelijk dank voor je bericht.

    Billink is betaalmethode, voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop. De gegevens van de webshop staan rechts bovenaan de e-mails en brieven vermeld welke wij toesturen.

    Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

    Fijne dag!
    Team Billink

Ook een klacht indienen over Billink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen