Klacht Billink: Oplichting?

Klachtnummer
# 324434
Gebruiker
Vage_sms#8284
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een sms ontvangen van billink waarbij word aangegeven dat ik een openstaande factuur heb. In de sms staat ook een link. Ik bestel regelmatig online, maar betaal altijd direct de factuur. Dit lijkt mij oplichting of identiteitsfraude.

Helaas kan ik op de site van billink geen klacht indienen omdat ik geen factuurnummer en / of sitegegevens heb van de zogenaamde bestelling, daarom via hier de klacht.

De oplossing

Mijn gegevens controleren en de "factuur" annuleren gezien er niks besteld is.

2 reacties

  1. Auteur
    Vage_sms#8284
    Datum
    Nog steeds niks gehoord, wacht met smart op een reactie....
  2. Auteur
    Billink
    Datum
    Goedemorgen,

    Ik heb je geprobeerd telefonisch te bereiken, dit is helaas niet gelukt.

    Waarschijnlijk heeft degene bij het plaatsen van de bestelling per ongeluk een verkeerd telefoonnummer doorgegeven.
    Factuur staat inmiddels op volledig betaald, dus je zult geen verdere berichtgeving meer ontvangen.

    Hopende dat de klacht zo naar wens afgehandeld.

    Met vriendelijke groet,
    Romana van team Billink

Ook een klacht indienen over Billink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen