Klacht Billink: Plotseling een in gebreke stelling brief binnengekregen zonder herinneringen vooraf!!

Kvdmade

2 producten besteld via een webshop à 5,95,- per stuk.

Een tijd later een brief van Billink in de bus! Een in gebreke Stellings brief... Inclusief 2x sommatiekosten à 7,50.-
Ik gebeld naar het (zeer dure!!) 0900-nummer van Billink en vervolgens is mij vereld dat zei de factuur en de aanmaningen per email hebben verstuurd,maar dat ze konden zien dat dat nooit heeft kunnen aankomen aangezien het email adres niet klopte en geen geldig email adres was... Dus ik vraag met grote verbazing waarom er dan niet eerder een papieren brief met daarop een herinnering/aanmaning hadden verstuurd (bij een in gebreke Stellings brief met 2 x 7,50 sommatiekosten kan het immers ook!), ik kreeg echter als antwoord dat dit mijn probleem was en niet die van hun!!

Het enige alternatief wat ze boden was 1x 7,50,- sommattie kosten eraf te halen, echter ik ben hier niet mee akkoord gegaan , ik wacht dan ook met smart op de deurwaarder en ben bezig juridische stappen te ondernemen!

2x de 7,50 sommatie kosten eraf + de gemaakte kosten voor het dure 0900 nummer terug dan ga ik pas over tot betaling!

Billink
    Beste meneer van der Made,Hartelijk dank voor uw bericht.Een en ander hebben we zojuist aan de telefoon met u besproken.
    We begrijpen uw standpunt absoluut, het is voor u een principe kwestie.
    Daarom zijn we van mening dat we het geheel niet op de spits moeten drijven en de tweede € 7.50 voor u dienen te crediteren. Er is met u afgesproken dat u een factuur ontvangt voor de basiskosten van
    €13.85. De factuur staat twee weken in de wacht om te voorkomen dat de factuur wordt doorgezet naar een incasso bureau. Dat kan de bedoeling niet zijn.Wel hebben we aan u laten weten dat de collega waar u vanmorgen mee heeft gesproken correct heeft gehandeld volgens procedure.We vertrouwen erop u hierbij voldoende en naar tevredenheid te hebben geïnformeerd.Vriendelijke groet,
    Klantenservice Billink

Ook een klacht indienen over Billink?