Klacht Billink: slaat nergens op..! maar kost mij wel geld..!

Klachtnummer
# 269687
Gebruiker
G.P de Zoete
Datum
2 reacties

Details

De klacht

al uitgebreid vermeld

De oplossing

al uitgebreid vermeld

2 reacties

  1. Auteur
    G.P de Zoete
    Datum
  2. Auteur
    Billink
    Datum
    Beste G.P. De Zoete,

    Hartelijk dank voor je bericht.

    Billink is de betaalmethode welke is gebruikt bij het plaatsen van de bestelling, hierdoor kunnen wij dan ook niets vertellen over de werking van de pillen.

    Als je vragen hebt betreffende de producten welke zijn toegezonden adviseren wij om contact op te nemen met de webshop.

    Betreffende de betaling kunnen wij je vraag wel beantwoorden, de factuur, herinnering en aanmaning zijn verzonden naar het e-mailadres welke is ingevoerd bij het plaatsen van de order.

    Op het moment dat de ingebrekestelling wordt toegezonden kan er altijd contact met ons worden opgenomen tijdens kantooruren op 010- 41 41 473 of info@billink.nl

    Wij hebben een volledige betaling ontvangen en de factuur staat op betaald.

    Met vriendelijke groet,
    Eva

Ook een klacht indienen over Billink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen