Klacht Billink: stoppen met deze aanmaning

Klachtnummer
# 420245
Gebruiker
cocoloulou.fr
Datum
3 reacties

Details

De klacht

op 27-01-2020 een aanmaning ontvangen per telefoon over een nota met theezakjes, een wrap,syrup gold, transportkosten en 2 sommatie kosten a 15,-- euro totaal 56,95.
fact.no. i1gp 1185114836 Xd 65,10
Heb nooit zaken gedaan met deze voor mij onbekende firma. Ik denk dat jullie een fout maken en stop met deze aanmaning.

De oplossing

zie hierboven

3 reacties

  1. Auteur
    cocoloulou.fr
    Datum
    nog steeds geen reactie ontvangen van de firma Billink
  2. Auteur
    Billink
    Datum
    Goedemiddag,

    Excuses voor de late reactie.

    Ik kan geen openstaande factuur vinden op jouw adres. Het kan zijn dat iemand bij het plaatsen van de bestelling een verkeerd telefoonnummer heeft doorgegeven. In dit geval die van jou.
    Ik ontvang graag het linkje wat word vermeld in het sms bericht (voorbeeld: bil.link/kjYg).
    Zodra ik deze ontvang kan ik jouw telefoonnummer verwijderen bij deze order.

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,
    Team Billink
  3. Auteur
    cocoloulou.fr
    Datum
    heden een betalingsverzoek gekregen op mijn telefoon.Ze hebben kennelijk niet mijn klacht gelezen die ik per email verzonden heb.
    ik heb geen openstaande factuur bij billink staan en heb ook niets besteld
    Nu niet meer dreigen met een boete of andere nare dingen, stop ermee!
    Kees Heil.

Ook een klacht indienen over Billink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen