Klacht Billink: Waarom niet?Wilde bij Tim’s bestellen

Klachtnummer
# 520465
Gebruiker
Pietje57
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik kan niet betalen met Billink en waarom niet overal gast het maar Billink niet zou graag weten waarom niet

De oplossing

Het mogelijk maken dat ik via hen weer kan betalen lukt al een tijd niet erg vervelend

3 reacties

  1. Auteur
    Pietje57
    Datum
    Wacht nog op antwoord
  2. Auteur
    Billink
    Datum
    Goedemorgen,

    Hartelijk dank voor je bericht.

    Helaas is het op dit moment niet mogelijk om een bestelling te plaatsen via Billink. In de afwijzing is te zien dat er één factuur een langere tijd openstaat. Zodra deze factuur betaald is, kan je weer een bestelling plaatsen via Billink.

    Ik hoop hiermee je voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Team Billink
  3. Auteur
    Billink
    Datum
    Goedemorgen,

    Bedankt voor je reactie.

    Op jouw adresgegevens staat factuur 1AINO2019-41569 nog open. Dit gaat om een bestelling bij Alleeninkt.

    Ik hoop hiermee je voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Team Billink

Ook een klacht indienen over Billink?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen