Klacht Bilove : Dat bilove heeft me zonder enige tiestemming lid gemaakt van hun datingsite

Florencia

Na meerdere malen mail verkeer te hebben met bilove .....om mijn gegevens te cerwijderen van zijn datingsite.......was ik verbaast op de laatste mail dat ik heb gkregen van ene mevr .b van da datingsite......dat ik ben lid geworden gratis.......maar ik ging even een 15 min een kijkje nemen en daar hoef geen lid van te worden.......maar moet je wel email en roepnaam invullen .
Daarna wilde ik alles wissen maar het ging niet sterker nog heb ik keurig gemaild om netjea te vragen om mijn gegevens te cerwijdderen.....maar inplaatst daarvan krijg ik continue een mail terug om lid te qorden......tot het laatste mail van bilove datingsite dat hin hebben mij ongevraagd gratis lid gemaakt terwijl ik dat helemaal niet wilde.......inplaatst daarvan wil ik dat alles werwijderd wordt van datingsite bilove

Ik wil dat bilove mijn gegevens per direct verwijderd van hun datingsite en een beveatiging hiervan naar mij sturen .......en dan wens ik nooit meer een mail of iets dergelijks van bilove te ontvangen

Wij vinden dat Bilove hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Bilove ?